Prezentujemy kolejny z serii poradników zarządzania w ekonomii społecznej i kolejny już raz nie jest to typowy podręcznik. Chodzi nam bowiem o to, aby zachęcić ty, którzy będą działać w przedsiębiorstwach społecznych (a często nie są to profesjonaliści), do zrozumienia wagi, jaka należy przykładać do sposobu zorganizowania pracy. I znów – jak w poprzednich poradnikach – nie mamy dla Państwa gotowych recept czy wzorów dokumentów. Nie chodzi o sztywne trzymanie się procedur, rutynę czy rozbudowaną sprawozdawczość. Chodzi o coś znacznie ważniejszego. O zrozumienie, że od tego, jak zorganizujemy prace w organizacji, jak wykorzystamy zasoby, zależy efekt naszej działalności.
Ostatnie wpisy
- 4W – Akademia Zarządzania Finansami
- Seminarium SCWO „Sprawozdanie z działalności fundacji – obecne przepisy i planowane zmiany”
- Szkolenie online SCWO „Aspekty finansowe dla zarządzających organizacją pozarządową”
- Szkolenie SCWO „Jak zapanować nad finansami organizacji pozarządowej”
- Seminarium SCWO „Koniec roku – o czym warto wiedzieć”