Tytuł | “Jak przygotować strategię marketingu internetowego?” |
Tematyka | Czym jest strategia marketingowa i dlaczego warto ją przygotować?
Jakie są główne elementy strategii marketingowej? Z jakich narzędzi skorzystać w celu stworzenia strategii marketingowej? Jakie kanały komunikacji wykorzystać? Jak wdrożyć strategię w życie? |
Prowadzący | Agata Chmielewska |
Uczestnicy | reprezentanci warszawskich organizacji pozarządowych i spółdzielni socjalnych |
Data i godzina | 18 września 2017, godz. 10.00 – 13.00 |
Miejsce | Warszawa, ul. Kłopotowskiego 6 lok 61 |
Zapisy na seminarium odbywają się poprzez formularz-online.
Dodatkowych informacji udziela Radosław Juraszek, tel. 22 616 33 16, scwo@frso.pl
Wydarzenie jest organizowane w ramach projektu “Stołeczne Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych”, współfinansowanego ze środków m.st. Warszawy.