Pomiń menu

Szkolenie Fimango sesja B „Prawne i organizacyjne aspekty fundrisingu” – 28-29 listopada 2017

Zapraszamy organizacje, a w szczególności przedstawicieli organizacji ze wsi i małych miast, na dwudniowe szkolenie na temat Prawne i organizacyjne aspekty fundraisingu.

Tytuł „Prawne i organizacyjne aspekty fundraisingu”
Tematyka Szkolenie adresowane jest do wszystkich pracowników i działaczy organizacji pozarządowych zaangażowanych w pozyskiwanie funduszy. Pierwszeństwo udziału w szkoleniu będą miały osoby posiadające niewielkie doświadczenie w zakresie zdobywania środków dla organizacji pozarządowej oraz osoby reprezentujące organizacje o niedużym stażu. W trakcie szkolenia przedstawimy pełen przegląd poza grantowych źródeł‚ pozyskiwania środków i metod, jakimi można to robić, poznamy także prawne aspekty pozyskiwania środków. Postaramy się zachęcić uczestników do twórczego podejścia i wyjścia poza planowanie wyłącznie w oparciu o granty, zbyt często bowiem zapominamy, jak wiele jest różnych sposobów zapewnienia środków na działalność naszych organizacji.

 

Najważniejsze elementy szkolenia:

  • źródła i metody finansowania organizacji
  • prawne i podatkowe aspekty fundraisingu
  • darowizny od osób fizycznych i firm
  • zbiórki publiczne
  • charytatywne loterie fantowe
  • crowdfunding
  • imprezy fundraisingowe
  • pozyskiwanie środków w Internecie
Prowadzący Katarzyna Sadło
Uczestnicy przedstawiciele organizacji ze wsi i małych miast z całej Polski
Data i godzina 28 listopada 10.00 – 29 listopada 16.30
Miejsce Hotel HIT, ul. Kłopotowskiego 33, Warszawa

Zapewniamy zakwaterowanie i wyżywienie – dojazd we własnym zakresie!

Zgłoszenia przyjmujemy do 22 listopada.

Zapisy na szkolenie odbywają się poprzez formularz-online.