Prezentujemy kolejny z serii poradników zarządzania w ekonomii społecznej i kolejny już raz nie jest to typowy podręcznik. Chodzi nam bowiem o to, aby zachęcić ty, którzy będą działać w przedsiębiorstwach społecznych (a często nie są to profesjonaliści), do zrozumienia wagi, jaka należy przykładać do sposobu zorganizowania pracy. I znów – jak w poprzednich poradnikach – nie mamy dla Państwa gotowych recept czy wzorów dokumentów. Nie chodzi o sztywne trzymanie się procedur, rutynę czy rozbudowaną sprawozdawczość. Chodzi o coś znacznie ważniejszego. O zrozumienie, że od tego, jak zorganizujemy prace w organizacji, jak wykorzystamy zasoby, zależy efekt naszej działalności.
Ostatnie wpisy
- Szkolenie „Zmiany w prawie pracy w 2023 roku – praca zdalna oraz work-life balance”
- Usługi Społeczne i Deinstytucjonalizacja – nowy paradygmat polityki społecznej – cykl szkoleń dla JST i NGO
- Szkolenie SCWO: ABC Budżetowania (6 spotkań)
- Szkolenie “Zbiórki, zrzutki, darowizny – streszczenie najważniejszych aspektów udzielania wsparcia materialnego”
- Szkolenie „Zmiany w prawie pracy w 2023 roku – praca zdalna oraz work-life balance”